Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Szybki kontakt

Tel: 570166611

Tel: 883979741

 kontakt e-mail

Czynne Pn-Pt
10:00-20:00
Sob 10.00-14.00

 

 

 

 

Akceptowane formy płatności

 przelew24.pl

To bardzo szybka forma płatności za pośrednictwem Internetu. Wieloletnia skuteczność została potwierdzona udanymi transakcjami. Tego typu płatność zostaje u nas potwierdzona najczęściej w ciągu 30 minut. Pozwala to na wysłanie paczki jeszcze tego samego dnia, aby klient następnego dnia miał towar u siebie.

 

 

 

Tradycyjny przelew na rachunek bankowy w mBank to najdłuższa metoda płatności. Ta forma wydłuża dostawę o kolejny dzień. Potwierdzenie wpłaty i jej zaksięgowaniu otrzymujemy najczęściej następnego dnia i też tego dnia dopiero wysyłamy towar.

32 1140 2004 0000 3302 7849 1781 

Sposoby dostawy

DPDKurier DPD, to najszybsza forma dostawy 1-2 dni. Podpisana umowa z firmą DPD powoduje, że kurier jest w naszym sklepie codziennie koło godziny 13.00 i odbiera zakupione produkty. Zakupiony towar najczęściej jest już następnego dnia przed południem u klienta. Nigdy nie zdarzyło się naruszenia, zgubienia czy zniszczenia paczki.

 

InPostPaczkomaty InPost, średni termin dostawy to 2-4 dni. Jeżeli klient skorzysta z tej formy dostawy, to musi się liczyć z tym, iż nadana przez nas paczka dość długo leży w paczkomacie w oczekiwaniu na wyjęcie jej przez kuriera. Później oczekuje w paczkomacie klienta na jej wyciągnięcie. Sporadycznie zdarza się zagubienie paczek czy uszkodzenie.

 

InPost kurier Kurier InPost, cechuje się terminem dostawy w ciągu 2-3 dni. Różnica między kurierem InPost, a paczkomatami jest taka, że przyjeżdża do nas kurier po paczkę. Niestety od tej usługi pobierana jest dodatkowa opłata w kwocie 8 zł. Pozytywną cechą tej formy dostawy jest to, że nie zaginęła nigdy paczka i nie została uszkodzona w transporcie.

                    

Dostawa własna Dostawa własna, cechuje się terminem dostawy tego samego dnia w godzinach wieczornych po godzinie 18.00. Usługa dostępna na terenie miasta Łodzi, Zgierza, Konstantynowa Łódzkiego oraz Aleksandrowa Łódzkiego. Wygodna forma dla klientów, którzy chcą jak najszybciej otrzymać zakupiony towar. Od takiej usługi pobierana jest opłata paliwowa w wysokości 15 zł. na terenie Łodzi oraz 20 zł. do miejscowości Aleksandrów Łódzki, Zgierz oraz Konstantynów Łódzki. Pozostałe miejscowości do 10 km. od granicy Łodzi cena dowozu do uzgodnienia.


  Poczta Polska, cechuje się terminem dostawy 2-4 dni. Koszt paczki pocztowej do 25 kg. w gabarycie A wynosi 13.00 zł. Fantastyczna opcja dla klientów z mniejszych miejscowości gdzie nie ma np. paczkomatów.

Masz pytania?

  ptania.png

Masz pytania? Chcesz aby zaproponować Ci ofertę?
Napisz do nas za pomocą eMail, w tym celu kliknij na link poniżej

Kontakt e-mail

Lub zadzwoń 570 166 611 lub 883 979 741

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego supernoc.pl

 

§1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego, który służy do prowadzenia sprzedaży na odległość, w tym za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Sprzedającym jest firma  "Livia" Aneta Majewska, NIP 727-195-71-27 , REGON: 382579225  z siedzibą w Łodzi ul. Turoszowska 4/5 91-025
  3. Kupującym w sklepie internetowym supernoc.pl może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem.
  4. Przesyłki są dostarczane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  5. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
  6. Polityka wykorzystywania plików cookies
  7. Wykorzystywane pliki cookies nie przechowują żadnych informacji umożliwiających identyfikację osób korzystających z serwisu. Jedynym ich zastosowaniem jest identyfikacja sesji umożliwiająca korzystanie z koszyka zamówień i realizacji zamówienia.
  8. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na umieszczenie pliku cookies w Twoim urządzeniu.

§2. Przedmiot transakcji

  1. Przedmiotem transakcji są towary wymienione i opisane na stronie internetowej sklepu supernoc.pl opisane na stronie w chwili składania zamówienia jako Dostępny.
  2. supernoc.pl dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach sklepu oferta, była zawsze aktualna. Gdyby jednak zdarzyła się sytuacja, że niektóre z oferowanych towarów są w danej chwili niedostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
  3. supernoc.pl ma prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru. W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy Kupującemu.

§3. Cena

  1. Ceny towarów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto.
  2. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

§4. Zamówienia

  1. Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę internetową www.supernoc.pl (sklep internetowy), za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres supernoc@op.pl . oraz telefonicznie tel. 570 166 611 oraz 883 97 97 41
  2. Na wszystkie zamówione towary Sprzedający wystawia dowód zakupu.
  3. Minimum logistyczne - wartość towaru powyżej 5 zł.
  4. Kupujący zobowiązany jest do podania swoich danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  5. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system, aby przy następnym zamówieniu nie musiał ponownie wypełniać formularza. W tym celu należy podać hasło (znane tylko Kupującemu). Przy następnych zakupach w supernoc.pl wystarczy tylko się zalogować do systemu przez wprowadzenie w/w hasła. Zalogowanie pozwala także na śledzenie na stronie Sprzedającego etapów zamówienia, przeglądania historii zamówień, edycji danych Kupującego oraz zmiany hasła.
  6. Po złożeniu zamówienia Sprzedający generuje e-mail (wysłany na podany w zamówieniu adres), w którym znajdować się będzie potwierdzenie zamówienia oraz dalsze instrukcje
  7. w przypadku płatności za pobraniem – informacje o wysłaniu towaru
  8. w przypadku płatności przelewem – numer konta
  9. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Kupującego (np. błędny numer telefonu lub e-mail) w ciągu 48 godzin, zostanie ono anulowane. Sprzedający będzie upoważniony do anulowania zamówienia w przypadku wpisania niepełnych lub nieprawdziwych danych, które mogą uniemożliwiać wykonanie umowy sprzedaży.
  10. Termin ważności zamówienia przy płatności przelewem wynosi 7 dni od daty jego złożenia. Jeżeli Kupujący nie uiści należności wynikającej z zamówienia na wskazany numer konta w wyżej wymienionym terminie zamówienie zostaje anulowane, a Kupujący nie może żądać od supernoc.pl jego realizacji.
  11. Klient ma prawo do dokonania zmian w treści zamówienia do momentu, w którym przesyłka nie opuści magazynu sklepu. Od momentu, w którym towar zostaje wysłany, nie mamy możliwości dokonania zmian w treści zamówienia.

§5. Formy płatności

  1. Wpłata na konto supernoc.pl przed wysyłką.
  2. W tym przypadku Kupujący decyduje sam o wpłacie kwoty za zakupy w placówce bankowej, za pomocą banków on-line- przelew internetowy, na poczcie bądź w innych placówkach przyjmujących takie wpłaty. Jeśli Kupujący wybiera tę formę zapłaty, otrzyma e-maila, który zawierał będzie numer konta supernoc.pl, tytuł przelewu oraz kwotę jaką należy wpłacić za towar.
  3. Ważne jest podanie w tytule wpłaty swojego imienia i nazwiska lub nazwę firmy oraz numeru zamówienia
  4. Możliwość dokonania wpłaty osobistej wybierając opcję odbiór osobisty lub dowóz na terenie Łodzi
  5. Płatność za pobraniem.
  6. W tym przypadku Kupującemu umożliwia się dokonanie zapłaty za zamówiony towar w momencie jego dostarczenia przez firmę kurierską. Pracownik firmy kurierskiej pobiera od Kupującego opłatę równą wartości zakupionego towaru, kosztów transportu i pobrania. Opłaty te doliczane są w momencie składania przez Kupującego zamówienia i wyboru formy płatności.

§6. Dostawa i transport

  1. Czas wysyłki uzależniony jest od następujących czynników:
  2. Przy płatności wpłata/przelew czas wysyłki jest naliczany od momentu wpłynięcia środków na konto.
  3. Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela i święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.
  4. Jeżeli zamówienia dokonano po godzinie 13:00, czas wysyłki ulega wydłużeniu o 12 godzin.
  5. Koszty związane z dostarczeniem zakupionych towarów naliczane są automatycznie i widoczne są dla Państwa w zakładce "koszyk" (cena transportu widoczna przy produkcie dotyczy płatności przelewem). Dodatkowo po przejściu w zakładkę "Realizuj zamówienie" wyświetlają się ostateczne koszty transportu. Przejście w tą zakładkę nie oznacza jeszcze złożenia zamówienia. Podane ceny są cenami brutto.
  6. Cena za transport uzależniona jest od wagi brutto wybranego towaru (towar wraz z opakowaniem) bądź przedziału wagowego w jakim zmieści się wybrany towar (w przypadku zakupu więcej niż jednego produktu) i w całości pokrywana jest przez kupującego.
  7. Przesyłki krajowe realizowane są za pośrednictwem:
  8. Poczta Polska - standardowy termin doręczenia wynosi 2 do 4 dni roboczych od momentu wysłania. Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłane są paczki o wadze do 10 kg.
  9. Kurier DPD - termin doręczenia 1-2 dni.
  10. supernoc.pl nie ponosi odpowiedzialności z tytułu opóźnień w dostawie zakupionego towaru wynikłych z winy firmy kurierskiej.
  11. W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Każda następna próba doręczenia jest płatna. Koszty te ponosi Kupujący. W przypadku nieudanych prób doręczenia, towar zostaje zwrócony do magazynu decor-hurt.pl. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom dostawy).
  12. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do supernoc.pl. Brak tego protokołu uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej.

§7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych

  1. W chwili odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności.
  2. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru lub zawartości paczki należy bezwzględnie w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej, spisać protokół szkody, który powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do supernoc@op.pl. Brak tego protokołu uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce.
  3. Kupujący ponadto zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z supernoc.pl pod nr telefonu podanym na stronie internetowej www.supernoc.pl, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
  4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych i innych zastrzeżeń opisanych powyżej rozpatrywane będą tylko na podstawie pisemnego protokołu sporządzonego w momencie odbioru przesyłki i potwierdzonego podpisem przedstawiciela firmy kurierskiej. Dokument powinien być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden pozostaje u odbiorcy przesyłki.
  5. Koszty odesłania towaru do reklamacji ponosi Kupujący. Jeżeli reklamacja zostaje uznana, supernoc.pl zwraca koszty przesyłki towaru.

§8. Zwroty

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
  2. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest sprawny, nieuszkodzony, nie nosi śladów użytkowania i pozostaje w oryginalnym opakowaniu.
  3. Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu oraz oświadczeniem zwrotu, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. Jeżeli wszystkie wymienione warunki zostaną spełnione supernoc.pl gwarantuje zwrot kwoty zgodnie z art.7 ust.3 zd.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z powyższą Ustawą w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
  4. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sprzedawcy na koszt odbiorcy.
  5. W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny na numery podane w zakładce "o nas" lub kontakt mailowy na adres: supernoc@op.pl

§9. Ochrona danych osobowych

  1. Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych sklepu internetowego Sprzedającego, ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. Kupujący wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celach związanych z realizacją umowy sprzedaży oraz celach marketingowych jeżeli kupujący wyrazi na to jednoznaczną zgodę wypełniając formularz rejestracyjny.
  2. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z jego zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Livia Aneta Majewska danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.1997 Nr 133 poz.883 wraz ze zmianami).
  3. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom.

§10. Ochrona danych osobowych RODO - kliknij i zobacz klauzulę
Zgodnie z art. 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma 
    Livia Aneta Majewska, NIP 727 - 195 - 71 - 27, z siedzibą w Łodzi ul. Turoszowska 4/5 91-025,
    Jako administrator danych firma Livia Aneta Majewska dołoży wszelkich starań, aby w jak najpełniejszym stopniu zrealizować wymogi Rozporządzenia i w ten sposób chronić Państwa dane osobowe.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – supernoc@op.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prawidłowego wykonania umów sprzedaży oraz marketingu produktów i usług własnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. polegających na przekazywaniu informacji o produktach i usługach oferowanych przez spółkę, promocjach, cennikach i innych wydarzeniach
  4. Kategoria danych osobowych: dane zwykłe. Nie przetwarzamy danych typu PESEL, nr dow. osobistego itp.
  5. Pana/Pani dane osobowe pozyskano podczas rejestracji na naszej stronie internetowej, dokonywania pierwszego zakupu lub z powszechnie dostępnych źródeł.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty niezbędne do prawidłowego wykonania umów sprzedaży (firmy kurierskie, podwykonawcy, biuro rachunkowe itp.)
  7. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą w oparciu o uzasadniony interes realizowanych przez administratora aż do momentu wniesienia sprzeciwu,
  8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, które należy wnieść przez e-mail supernoc@op.pl
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

§11. Postanowienia końcowe

  1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym supernoc.pl oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
  2. supernoc.pl nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego www.supernoc.pl zaistniałe z przyczyn technicznych lub innych od niej niezależnych.
  3. Właściciel sklepu supernoc.pl zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie sklepu supernoc.pl .Klient zobowiązany jest do bieżącej weryfikacji postanowień w/w regulaminu.
  4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.

Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie sklepu.